Heeej bloggen ska åka i väg snart :D

Som sakt skrev jag det att jag ska åka i väg ska köpa nya skor:D
men i går han jag inte blogg för skulle kolla på en film sen så blev jag trötttt och pallade inte blogg
ska fixa miig snart om 5 min ska bara skriva klart och sen ska jag fixa mig.
fast messar oxå med Tezz nu:D hon frågade mig om jag hade fixat vår blogg då sa jag aa:D
och så e jag ine på fb som vanligt det e alltid nån man chattar med på fb  det e det som e kul men jag messade Jazzo 9.49 men hon har träning i dag så vi får messa sen men <tezz e alltid på mess humör:D älskar båda 2  men ska fixa miiig nu men ska lägg ut en bild inan:D bay bay  här får ni en litten osminkad bild på miig puss o kram//Fanzy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0