shulelullulu bloggen Fany här:D

i dag så var det kanzz:/ men i alla fall så bråka jag med min vän eller som kallade vän hon har blivigt som en H*** hon leker att hon e nåt och sånt jag HATAR henne.
men men jag kan fotfarnadde inte få tag i jazzo:( inte heller tezz dom svarar inte tezz e ine på fb men jag skrev till henne men hon svara inte på migg :( saknar dom skit skit mycket asso har inte  träfffat dom på länge nu måste tfäfffa dom<3 i bland glömmer jag att jag har blogg:/ dagens killar e konstiga tjejer med vissa i alla fall dom vissa är falska skit falska asso men vissa e konstiga nåra sanna.
jag sitter just nu frammm för datan (fb) som vanligt jag har fastnat vi fb nu (inte bra) men vet ínte hur jag ska sluta kamppppa på fb. ska sluta blogga nu bay bay puss o karm//Fanzy:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0